![]() |
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Hej!
Har en 3CX installerad och allt ringande fungerar nu bra in och ut, tack vare hjälp från voicetech.se. Nu har jag dock några fler fel som jag inte hittar någon lösning på. 1) "MyPhone" visar inga samtalslistor ... varken missade, mottagna eller utgående. Ej heller voicemail EDIT: ... har kommit på att fungerar i IE och FF, men inte Google Chrome som jag använder mest. 2) 3CX Assistant säger "Not registered" på alla extensions trots att dom är det EDIT: ... och här beror det nog på att jag kör gratisvarianten Det hjälper inte att jag startar om systemet. Det är ändå lika. Senast redigerad av kungmats den 2010-04-02 klockan 13:35. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
Fall du vill köra Assistenten och alla andra funktioner gratis kan du uppgradera till ett Demo konto men då låser du växeln till två samtidiga samtal.
Testa: NG6N-XP6A-86SP-4IGW, Fungerar om inte annat till V.9 Beta. Maila annars 3cx så skickar de en Demo nyckel. P.s 3cx har stöd för video samtal i V.9
Fredrik Warmark ------------------------------------------- IT-Stöd Skaraborg AB Mer info på: www.itstod.se www.contactpad.com/ -Infrastruktur- -Affärssystem- -Telefoni- -------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Tack för info!
2 samtidiga samtal räcker inte för mig så då kan jag tyvärr inte testa. |